Tuesday 2 July 2013

Sette opp et VPN (WinXP)

Sette opp et VPN (WinXP)


Sette opp et VPN (WinXP)
Har litt problemer med oppsett av et VPN.
En kamerat av meg har satt opp en inngende vpn tilkobling p sin maskin slik at jeg skal kunne koble meg til og samtidig bli med i deres nettverk.
Det funker utmerket mot maskinen jeg "ringer" opp til og jeg fr ogs tilgang til de andre maskinene i nettverket hvis jeg skriver inn ipadressen direkte i adressefeltet. De dukker ogs opp i workgroupen jeg joinet men nr jeg gr den veien fr jeg ikke tilgang til g inn p andre maskiner en vertsmaskina.
Problemet er at vi prver kjre Starcraft over udp(tcp/ip) protokollen men nr jeg hoster spill synes de ikke p nettverket til andre enn vertsmaskina og nr andre en verstmaskina har joinet et spill fr ikke lov til joine. connection failed eller et eller annet.


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



Get vpn with pptp/l2tp/openvpn

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.